Zašto Dedamraz viče „ho-ho-ho“

Juče sam bio poseti crkvi (sada muzeju) u Turskoj, u kojoj je arhiepiskovovao jedan od najačih brendova modernog pravoslavlja – Sveti Nikola.

Po onom sto mi je ispričano imao direktnu video vezu sa Isusom i Devicom Marijom, i da su mu oni u više navrata spašavali dupe.

Iako mu je stari bio dobrostojeći, nakon njegove smrti, Nidža je odlučio da podeli svoje nasledstvo sa „sirotiljom„.

U to vreme je, izgleda, jedini način da udaš ćerku bio da platiš da je odvedu (popularno zvani miraz).

I tako, bio neki lik sa tri ćerke i bez prebijene pare (možete pretpostaviti kolika mu je bila frka). Pošto nije imao za miraz lik se doseti da ih umesto udaje posalje na zanat. Jedini problem za sirote devojke je sto je to „najstariji zanat“ (a ne znam koliko su im sobe bile neuredne, što uglavnom pomaže u tom poslu).

Čuo Nikola za to (ne znam kako, valjda prolazio ispod prozora pa bacio uvo) i odluči da pomogne. Svako veče je ubacivao po vreću zlatnika kroz nenavedeni otvor na kuci (prozor, odžak, ko će ga znati) i tako spasao devojke od prostitucije a možda i „human trafficking„-a.

Zbog tog i sličnih dela Nikola je postao uzor za kreaciju brenda „Dedamraz“, a slogan „ho ho ho“ je verovatno ostao zbog one tri devojke (ono „e“ iz „hoe“ se vremenom valjda izgubilo).

Preduzetnik i "OK kao osopa". U marketingu proveo preko 15 godina, svega se nagledao i naslušao.

Leave a Reply

Skroluj na vrh