Glovo Srbija kontakt telefon podrške za korisnike

OVAJ SAJT NEMA NIKAKVU VEZU SA KOMPANIJOM GLOVO!

Komentari ostavljeni na ovoj stranici vrlo verovatno neće stići do njih pa savetujem da ih kontaktirate na drugi način (na kraju teksta je dodat i taj info).

Ako je cilj komentara da malo istresete frustraciju sa ljudima koji vas razumeju… slobodno 😉

Milivoj Segedinac

011 422 04 18 = javi se ljudsko biće iz Glovo Srbija

Svi znaju da „Donesi je sada Glovo“ ali niko ne zna kako da kontaktiraš ljudsko biće iz Glovo-a sa kojim možeš da pričaš ako imaš neki problem sa aplikacijom, narudžbinom ili bilo čime što nije pokriveno vrlo oskudnim kontakt opcijama na samom servisu.

Kako sam izgubio pola sata svog života (koji ne očekujem da će biti dug) na glupost kao što je traženje broja telefona podrške Glovo, da bi sačuvao vreme nekoj drugoj napaćenoj duši evo rezultata moje potrage: 011 422 04 18

Malo je falilo da zakupim domen „glovo-kontakt-telefon-podrska-za-korisnike.in.rs’ i samo ostavim broj telefona tamo.

#UPDATE (novembar 2022)

Koliko sam primetio dodali su opciju da ih možeš kontaktirati u vezi narudžbine preko sajta i aplikacije, što u vreme pisanja ove objave nije bilo moguće.

Kako kontaktirati Glovo preko SAJTA

Moraš biti ulogovan na Glovo sajt i onda uraditi sledeće:

  1. Na dnu stranice (u „footer“-u) klikni na link „Kontaktiraj nas“
  2. U „pop-up“ prozori bi trebalo da imaš opciju „Pomoć oko narudžbine
  3. Odaberi narudžbinu iz liste i opcije za kontakt će biti prikazane
Kako kontaktirati Glovo preko sajta

Kako kontaktirati Glovo preko APLIKACIJE

Hmm…interesantno da ne možeš scr.shotovati Glovo app… ali da bi ih kontaktirao preko app moraš biti ulogovan i onda uraditi sledeće:

  1. Odeš u svoj profil i klikneš na dugme „Pomoć / Help
  2. U novom ekranu bi trebalo da imaš opciju „Pomoć oko narudžbine / Help with an order
  3. Odaberi narudžbinu iz liste i opcije za kontakt će biti prikazane
Kako kontaktirati Glovo preko aplikacije
Preduzetnik i "OK kao osopa". U marketingu proveo preko 15 godina, svega se nagledao i naslušao.

20 Comments

  1. Sandra
    18 oktobra, 2021

    AUTOMAT I NISTA… ocenite uslugu I prekid veze!!!!

    Odgovori
    1. Milivoj Segedinac
      20 oktobra, 2021

      Ne znam u koje vreme si ih zvala, ja sam upravo probao (19:07) i uspeo sam da dobijem nekog (gospodja kaze ocenite uslugu i onda je zvonilo dok se neko nije javio).

      Odgovori
  2. Marko
    16 novembra, 2021

    Hvala puno, koristilo je!

    Odgovori
  3. Stevan
    16 novembra, 2021

    Hvala ti dobri covece!

    Odgovori
  4. sladjana
    11 decembra, 2021

    hvala ti divna osobo

    Odgovori
  5. Dragana
    13 februara, 2022

    Živ bio!

    Odgovori
  6. Mia Rodić
    24 marta, 2022

    Hvala puno na ovom korisnom postu.

    Odgovori
  7. Ksenija
    7 aprila, 2022

    Ja sam do sada bila u kontaktu samo sa nekim polusvetom i to tako što prvo pošaljem poruku na nekoj od opcija na aplikaciji i onda se desi chat na kojem se dopisuješ sa nekim nepismenim pećinskim ženturačama! Jezivo iskustvo!!

    Odgovori
  8. Vanja
    10 aprila, 2022

    Jedna od boljih stvari na koje sam naišla u poslednje vreme. Prvo sam se ismejala od muke, a onda i dobila živo biće iz Glovo-a. Hvala ti!

    Odgovori
  9. Isidora
    3 maja, 2022

    Hvala puno i svaka čast za ovo! Imam problem sa njima,pa ću morati da ih dobijem. Odjavila sam se, obrisala aplikaciju i stigne mi nocas poruka kako je skinuto 499 din sa kartice,a kad sam malo bolje pogledala vidim da je skinuto 700 din,a ne pomenuta cifra,sto mi tek to nije jasno kako.(prošlog meseca sam koristila prime uslugu i već je bilo naplaćeno tad)
    Ako je neko imao sličan problem neka napise nešto molim vas

    Odgovori
  10. Nemanja
    27 maja, 2022

    Ma Glovo su obicni vacarosi i prevaranti!!!!

    Odgovori
  11. Ivan
    26 jula, 2022

    Deinstalirao sam aplikaciju pre šest meseci, nisam imao Prime uslugu. Istog dana su mi skinuli 499 din sa računa. Pisao žalbu, zvao, kontaktirao podršku, rekli, ne brinite sredićemo. Ništa nisu sredili. 6 meseci kasnije stiže poruka iz banke:

    Kartica: Master Debit Gold Contactless 5169** Datum: 25.07.22 Vreme: 02:12:59 Iznos: 499,00 RSD Mesto: GLOVOAPP Beograd RS

    Ponovo su mi skinuli 499 din sa računa!

    Juče ponovo instaliram aplikaciju da kontaktiram podršku, kažu roboti – sredićemo! Kontektirao sam banku, Udruženje za zaštitu potrošača, čekam odgovore. Na kraju ću da ih prijavim i policiji.

    Odgovori
  12. Josh
    10 avgusta, 2022

    Koji debil je smislio da vas na kraju app pita KOLIKO NOVCA TROŠITE ??? Zbog kusura.. Vecih debila sreo nisam !!!

    Odgovori
  13. Goran Lukić
    17 avgusta, 2022

    Prevaranti odvratni,izrabljivali ljudi.L O P O V I

    Odgovori
  14. petar
    7 septembra, 2022

    Glavoooo nikad ne bi našao sam

    Odgovori
  15. Dzoni
    30 septembra, 2022

    Cao,
    Ovo je broj iskljucivo za dostavljace i partnere, tako da cete dobiti ljudsko bice koje ce Vas uputiti da se javite putem aplikacije.
    Don’t waste your time

    Odgovori
    1. Milivoj Segedinac
      23 novembra, 2022

      Ranije nije bila druga opcija za kontakt, pa računam da od kako postoji su počeli da usmeravaju ljude na sajt i app

      Odgovori
  16. Goran
    23 novembra, 2022

    Hte bih da znam sta se desava kada ne preuzmete porudzbinu kao sto je to bio slucaj sa porudzbinom sa restoranom Mali vikend za adresu Vojvode Stepe 459 v. Cekali smo puna 2 sata da bi nas restoran kontaktirao i obavestio da vi nemata tehnickih mogucnosti da pteuzmete porudzbinu. Vrednost porudzbine je oko 4000, oo rsd. Molim vas da nam se novac vrati.

    Odgovori
    1. Milivoj Segedinac
      23 novembra, 2022

      Posto nemam nikakve veze sa Glovom najbolje da ih kontaktiras kroz sajt ili app, sada su dodali tu opciju (a i ja sam dodao info na ovu stranicu https://dekonstrukcija.rs/iz-iskustva/glovo-srbija-kontakt-telefon-podrske-za-korisnike/#glovo-app)

      Odgovori
  17. kidavelaMilan
    9 decembra, 2022

    Zvao sam ovaj broj, javila se neka potpuno luda žena sa bosanskim akcentom koja se dernja, i ne sluša uopšte šta se govori, nego upućuje na sajt, na kome nema opcije za problem, skinuli su mi sredstva sa kartice, a narudžbina nije procesirana.

    Odgovori

Leave a Reply

Skroluj na vrh